Ik ken mensen die niet in beelden, maar met geluiden dromen. Dus ja, er zijn mensen die zonder beelden dromen.
een jaar geleden
Abcde
een jaar geleden
Herinneren die mensen zich dan al hun dromen? We hebben meerdere dromen per nacht, lijkt mij heel bijzonder dat zij zich die allemaal opslaan in hun geheugen.
Thecis
een jaar geleden
Herinner jij al je dromen? Ik ook niet, maar wel een aantal. Dat hebben zij ook.
Personen die vanaf hun geboorte blind zijn zullen niet in beelden dromen
Dus ja, dat kan
Toegevoegd op 21 januari 2023 22:10: tekst
een jaar geleden
Abcde
een jaar geleden
Zelfs dat is niet helemaal zeker. https://www.eoswetenschap.eu/psyche-brein/kunnen-blinden-beelden-dromen