Tic om regelmatig met 1 oog naar punt van neus te kijken, wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (3)

Veel karakter hebben en u dwingen van dit niet te doen,eventueel uitlokende factoren bekijken en er wat aan doen.
fremar
10 jaar geleden
Ik denk dat er aan die tic weinig te doen is. Hoort gewoon bij je vrees ik... De meeste tics is meestal weinig tot niets aan te doen, hoort bij de persoon die het doet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer het moment van neus kijken steeds iets langer uit te stellen of doe een andere, onschuldige, beweging er voor in de plaats.