Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb binnenkort een meeting met mensen met wat hogere status en ik weet totaal niet hoe ik overwichtig moet overkomen,iemand tips?

Ik heb binnenkort een meeting voor een sollicitatie met een consulaat.Alleen weet ik niet hoe ik mij bij zo'n mensen moet gedragen.Ik ben vaak zenuwachtig van mijzelf.En weet niet hoe ik mij dan moet presenteren.Dus overgewicht tonen.heeft iemand tips.of weten jullie een site waar ik deze tips kan vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Psyche
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Klinkt als een cliché, maar gewoon jezelf zijn is het beste. Je kunt het toch niet volhouden als je een houding aanneemt die niet je eigen is.
En je moet maar zo denken: die mensen doen ook hun broek naar beneden als ze naar de wc gaan.
Als het goed is, zijn het heel normale mensen. Als ze zich beter voelen dan jij, dan zitten zij fout, jij niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In feite is op dit specifiek voorbeeld een relatief eenvoudig antwoord te geven. Het verschil wordt gemaakt door het tonen van hoffelijkheid in combinatie met goede manieren zonder onderdanigheid te tonen. Hoffelijkheid indiceert nederigheid. Goede manieren tonen kwaliteit.

Iemand die solliciteert bij een consulaat dient minstens goede manieren te hebben. Een consulaat vertegenwoordigt een land in een ander land. Hoffelijkheid zal zorgen voor respect.

Leefregels hiervoor zijn:
U krijgt geen tweede kans om een eerste indruk te maken en
Zo gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding