Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Kan iemand mij helpen met faalangst? (zie extra uitleg)

Toen ik met mijn school begon wist ik nog niet echt het wat Vrijheid en Controle was... nu wel. Het is namelijk dat als je vrijheid bent ben je niet echt op het leren en maak je meestal geen planningen, bij controle is het juist andersom, dan heb juist een goede planning en krijg je meestal geen lage cijfers. Nu maak ik meestal planningen maar ik heb het gevoel dat ik blijf zitten (dat wil ik natuurlijk absoluut niet). ik haal wel wat hogere cijfers maar het probleem is dat ik niet altijd planningen maak omdat ik het bijvoorbeeld al heb gedaan. Dan zit ik de hele tijd met die lege plek in me die zegt dat ik blijf zitten! iemand help me hier AUB vanaf...

grtz

Weet jij het antwoord?

/2500

Nog harder werken!!! En tegen jezelf zeggen dat je het kunt

Op de middelbare school heb je vast een mentor. En op iedere middelbare school worden er altijd wel cursussen gegeven over faalangsttraining. Meestal is dat een lesuur in de week. Hier kan je informeren bij je mentor. succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100