Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe kom ik van een narcistische vriendin af? zie toelichting

ik vind het wel moeilijk, maar ik denk dat ik graag van mijn vriendin af wil, ik weet zeker dat als ik met deze 'vriendschap' door ga mezelf in gevaar breng en ook mijn zelfbeeld. ik word voortdurend gekleineerd, genegeerd, belachelijk gemaakt in het openbaar. en dan is het ineens weer over en dan doet ze gewoon weer 'normaal' of overdreven aardig. wat moet ik doen??

Weet jij het antwoord?

/2500

vraag aan haar op een nette manier waarom ze jou zo behandeld en of ze je wel echt als een vriend beschouwt mischien kan je bij haar iets los peuteren als jij jou kan bewijzen dat ze echt een vriendschap met je wil en op haar taalgebruik gaat letten kun je haar eventueel nog als vriendin behouden maar als je er klaar mee bent laat je het of gewoon verwateren en spreek je haar niet meer aan enzo net zo als zij bij jou doet gewoon negeren of je verteld haar dat je de vriendschap niet meer ziet zitten en geen vrienden meer wilt zijn aan haar reactie kun je dan wel zien of het echt een vriendin was of niet.

Gast ,dit is wel heel erg naar en vervelend voor jou . Je zult voor jezelf op moeten komen ,anders ga je r aan onderdoor dit is zeker geen gezonde relatie. En houdt sowieso geen stand . Stel het niet langer uit en verbreek jullie relatie. Denk aan je eigen welzijn . laat je niet lijden of verlammen door je angst . Gewoon ff flink zijn en duidelijk en kort de waarheid zeggen . Voeg me verder bij de gegeven antwoorden , succes gewenst!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100