ten eerste moet er een reden zijn waarom je de laatste tijd je lachspieren niet hebt geactiveerd.
ligt het aan de omstandigheden (mensen om je heen, de omgeving) offfff ligt het aan je eigen beleving (ff lastige periode, veel aan je hoofd, gebeurtenissen etc)
ECHT lachen komt vanuit jezelf, dus waarschijnlijk ligt daar ook het antwoord (sorry, mijn glazen bol staat niet aan, en de Xray ook niet.... ik kan dus niet in je hoofd kijken om de gouden tip te geven)
ligt het aan de factoren buiten jou om (bv omgeving, een saaie tante die bij je in woont) trek erop uit! andere koppen, andere omgeving.
spelen er dingen bij jou persoonlijk moet je in staat zijn om dit los te kunnen laten (dit is een lapmiddel, mocht het zo zijn ga er dus wel mee aan de slag!) bedenk je wie de gangmakers zijn in je kennissen en vriendenkring.
welke personen hebben werkelijk overal schijt aan?
ga met eeen paar geschikte mensen op pad. ergens een bakkie doen in de stad, een andere stad in om te winkelen en te struinen. en laat je vooal meeslepen in melig gedoe. hoe meer onzin hoe beter!!!
ik wens je succes, plezier en vooral niet te stoppen lachbuien die helemaal nergens over gaan, maar waarbij de tranen over je wangen lopen :)