Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik me misselijk begin te voelen als ik verhalen over geslachtsziektes enzo. hoor?

als ik hier uitleg of verhalen over hoor begin ik me echt raar te voelen, begin ik paarse vlekken te zien, krijg ik ijskoud zweet en voel ik me zwak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
714
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik krijg altijd jeuk van dingen over de huid, brr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik als iemand of iets, (internet...) mij inwendige anticonceptie voor vrouwen uitlegt, zoals het spiraaltje. Wist je dat je dan gewoon expres een ontsteking in je baarmoeder veroorzaakt? O.O

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je hebt een goed inbeeldings-/inlevingsvermogen. Je leeft je teveel in.

Een oud-leraar van mij was zo goed in het vertellen van bloederige en andere smerige verhalen, dat er regelmatig iemand wit de klas uitliep of zelfs flauwviel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHA, dan zou een beelddenker beroerd af zijn (letterlijk en figuurlijk) bij zo'n leerkracht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij waarschuwde altijd wel even van tevoren. Maar ja, je gaat je dan niet zwak voordoen door de klas uit te lopen natuurlijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding