Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand Brain Effect al geprobeerd?

Dag mensen,

Ik zit in het midden van mijn "tweede zit" (tweede examen periode dus) en geraak maar niet dooor miijn boeken. Om samen te vatten: ik lees een zin en vergeet die onmiddellijk, surf meer online dan wat anders en geraak gewoon niet vooruit. 's avonds probeer ik dat dan in te halen maar dan ben ik hondsmoe en raak ik gefrustreerd - en dus slaap ik ook maar weinig. De volgende ochtend zit ik weer suf voor me uit te staren door slaapgebrek, en begint de cyclus opnieuw.

Ik dacht erover "Brain Effect" te kopen. Ik Googelde op middeltjes om concentratie te verhogen en kwam daarop uit. Heeft iemand dat spul al geprobeerd? Of heeft iemand andere tips misschien?

Dank,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
560

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hey, ik heb zelf een tijdje in Duitsland gewoond, waar BrainEffect gewoon in de apotheek te koop is. Het is zowat hét middeltje om je te concentreren geworden daar. Ik wist niet dat ze intussen ook in Nederland zitten.

Ik kan het je wel aanraden, maar combineer het toch ook gewoon met een gezonde voeding, genoeg slaap (makkelijker gezegd dat gedaan natuurlijk).

Ikzelf heb het een tijdje genomen toen ik onder zware stress zat op het werk met een aantal onmogelijke deadlines. Braineffect heeft me er toen toch goed door geholpen vind ik. Ik had het ook gewoon op de website besteld, en de levering kwam netjes aan.

Verder hoef je je geen zorgen te maken over chemische rommel (daar heb ik zelf ook een hekel aan) - de ingredienten zijn natuurlijk.

Voor andere tips: zet zeker de computer af als je die niet nodig hebt, en probeer misschien eens naar een bibliotheek te gaan om te studeren, of ergens waar je weet waar je weinig afleiding zal hebben.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding