Hoe kan ik folders bezorgen leuker maken?

Ik heb al muziek aan. Maar het is nog steeds saai.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
1.8K

Antwoorden (6)

Je kan ook een leuke podcast of verhaal luisteren waar je op moet focussen. Dan let je minder op het folders en lijkt t sneller te gaan. Ook kan snoepjes mee nemen. Pepermuntjes of winegums.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem iemand mee om je te helpen en mee te praten.
Dan gaat het sneller en is het minder saai.
Mijn broertje deed het altijd samen met 1 van z'n vrienden en soms met twee.
Alleen had hij er ook vaak geen zin in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard afhankelijk van het weer: op skeelers dit doen.
- wekelijks record in tijd bijhouden en er iedere keer proberen om het sneller te doen.
- route telkens aanpassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer ongezien zoveel mogelijk folders te bezorgen, sluip door tuintjes naar brievenbussen, duik in de bosjes als er een auto langsrijdt, als je "betrapt" word, gil hysterisch en ren hard weg..

dit is 1x heeeeeel grappig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gewoon saai en vermoeiend, maar denk aan de centjes die je er mee verdiend, en je doel voor dat geld, dat houd je van negatieve gedachten af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet wat muziek op je iPod waar je blij van wordt, en geniet ervan!