Weet iemand of er een ADD-psycholoog of psychiater in Lelystad is? Of vlakbij Lelystad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Psyche
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Google op PsyQ voor een vestiging bij jou in de buurt.

Antwoorden (1)

Volgens mij is elke psycholoog geschikt om add te behandelen. Of in ieder geval tips te geven voor de omgang met add. Een gewone psycholoog kan je wel door verwijzen naar een behandelaar in vorm van therapie of trainingen zoals bv een vers-traing. Maar er is niet echt een add-psycholoog. Echter medicatie toeschrijven kan alleen een psychiater of arts.

Toegevoegd na 5 minuten:
it zijn enkele voorbeelden, via google kun je met jou gegevens (adres) de dichtsbijzijnde zoeken. Suc6

Psychologiepraktijk T. Tosserams
Botter 4411, Lelystad

t Woud
Griend 25-23, Lelystad

Psychologie Praktijk Groeneveld
Noorderwagenstraat 1-E, Lelystad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.