ik probeer al twee keer omgang te krijgen met mijn vriendin maar ik raak niet opgewonden terwijl dat normaliter wel gewoon is, hoe komt dat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe boedel je het? Je gaat met haar naar bed om seks met haar te hebben en dan raak je niet opgewonden? Of bedoel je met omgang krijgen dat je haar vriendje wil zijn, bij haar wil zijn en verder niet? En dat daar opgewondenheid bij hoort?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van proberen komen geen kiendjes, zeiden wij vroeger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je wel verliefd? En voel je je wel op je gemak bij haar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag wekt een hoop vragen op haha...dussss ik heb er ook nog één; je zegt, je wordt niet opgewonden als je dus probeert omgang te hebben (sex?), maar normaliter is dit wel het geval. Bedoel je met normaliter, dat dit bij hetzelfde meisje het geval was? En nu "ineens" niet meer? Als dat het geval is, denk ik dat je verliefdheid misschien over is, óf dat er andere dingen spelen. Want waar of van wie wordt je dan nu wel opgewonden? Misschien moet je goed bij jezelf te rade gaan en zoeken naar wat de reden zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chips....met "waar" bedoel ik natuurlijk "van wat"... owow haha...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel bij een ander meid krijg ik gewoon een erectie terwijl het bij haar al 2 keer niet kon

Het beste antwoord

De bedoeling is dat je eerst opgewonden raakt van iemand en dan gaat vrijen.
Door het voorspel, wat best lang mag duren, raak je nog verder opgewonden.

Normaliter.

Als dat allemaal niet het geval is, dan moet je verder ook niks proberen.
Waarom zou je dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, psies! Dit moet ik mijn vriend laten lezen, die snapt soms de volgorde ook niet...
Kristal
13 jaar geleden
:-)) Martine...

Andere antwoorden (3)

Spanning? Of is er iets met de geur of andere meer of minder subtiele dingen die je in de weg zitten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er niets lichamelijk mis is, dan zit het tussen de oren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach joh, dat komt gewoon van de zenuwen, echt. Het is allemaal heel onwennig en je wilt zo graag en dan dit...
Misschien is je vriendin ook een beetje zenuwachtig en ja, dan wordt het voor jullie samen wat meer geploeter als echt opwindend. Veel mensen kennen dat hoor. Je verwacht er in het begin teveel van maar meestal is het ook een kwestie van samen ermee vertrouwd leren raken.
Probeer het wat luchtig op te nemen, zie het niet als "falen" maar als beginnersperikelen.
Zoals je ziet ga ik er maar even vanuit dat je wel verliefd op je vriendin bent en zij op jou.
Misschien is het een idee om samen met haar gewoon iets leuks te gaan doen op een middag (of avond) waardoor je wat meer ontspannen kan. Je kan jezelf voornemen dat je niet persé omgang met elkaar hoeft te hebben, het kan altijd nog. Je hebt alle tijd samen. Het hoeft toch niet nu? En als je dat een beetje los kan laten dat het persé móet komt er ergens vanzelf wel weer een moment dat je merkt dat je, juist door het los te laten, opwinding weer kan toelaten. Ik weet het, het is niet altijd makkelijk om je te ontspannen als je hormonen een spel met je spelen maar je zal zien dat het heel goed kan helpen.
Ik wens jullie een liefdevolle omgang.
Kristal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dat ding is ik heb haar voor de tweede keer naar een hotel gebracht en daar lukt t niet maar als ik thuis ben dr ben dan raak ik wel opgewonden en zo