Kan anti depressiva bij een dysthyme stoornis helpen?

Of helpt het niet bij die vorm van depressie?

Toegevoegd na 3 minuten:
vooral ervaringen gevraagd...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (3)

Ik denk dat het probleem juist uitstelt.
Persoonlijk ben ik zo niet voor medicatie ,
Heb zelf bipolaire stoornis gehad vroeger deze is bijna weg nu en dit niet door medicatie maar door een psychiater die alternatieve methodes gebruikt en zonder medicatie ook geen homeopathie enz. Maar puur door veel dieper te gaan dan andere psychiaters. Heb liever dat ze het spiritueel toepassen bij me dan gewoon. Ik geloof iemand die deze stoornissen heeft dat dit meer te maken heeft met helder voelen dan met hun eigen geest zelf. Ik loop deze behandeling nu al een hele lange tijd en ben erg veranderd op dat vlak elke ziekte is te genezen en daar geloof ik echt in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij heeft het wel erg geholpen, dus het lijkt mij dat het kan. Groet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij helpt het zeker de scherpe kantjes er af te halen maar heb ook veel aan cognitieve gedragstherapie gehad