Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Bestaat er specifieke hulp als iemand last heeft van nachtmerries?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nachtmerries kunnen ook komen doordat je het 's nachts te warm hebt.. Bij mij helpt het als ik het raam open zet, of onder een dunnere deken slaap..

Bronnen:
Psychiater

Ik vind de 2 bovenstaande antwoorden heel plausibel..en zeker ook het 2e antw. omdat het waar is en je daar niet zo gauw aan zou denken. Ook kan een overbelaste lever reden geven tot nachtmerries..ontgiften/ontzuren is dan DE REMEDIE. Kijk eens onder Peter Jenschura op internet.. isbn- 13:978-3-933874-15-3. Ik heb de ontgifting gedaan en ben, binnen 7 weken, op 1001 manieren opgeknapt... van waar ik eerder ... afgeknapt van was. Toegevoegd na 1 minuut: Ik vind de 2 bovenstaande antwoorden heel plausibel..en zeker ook het 2e antw. omdat het waar is en je daar niet zo gauw aan zou denken. Ook kan een overbelaste lever reden geven tot nachtmerries..ontgiften/ontzuren is dan DE REMEDIE. Kijk eens onder Peter Jentschura op internet.. isbn- 13:978-3-933874-15-3. Ik heb de ontgifting gedaan en ben, binnen 7 weken, op 1001 manieren opgeknapt… van waar ik eerder ... afgeknapt van was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100