Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe wordt je 1 met jezelf?

Je hoort veel wordt 1 met jezelf, zo kan je voelen wat je echt voelt. Maar hoe doe je dat eigenlijk 1 worden met jezelf, moet ik dat zien als een soort meditatie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Door Yoga, mediteren of een andere vorm van ontspanning die goed bij jou werkt!

1 met jezelf zijn doe je denk ik door eerlijkheid. doen wat je zegt en zeggen wat je doet ;) (woorden én daden). geen maskers op.. what you see is what you get. 1 worden met jezelf kan denk ik ook pas als je eerst ontdekt wie en wat je bent, waar je vandaan komt, wat je doel op aarde is etc. je leven dromen zou moeten zijn: je dromen leven.

1 zijn met jezelf. Tis maar wat de ander er onder verstaat. Als dat bij iedereen verschillend is wordt het moeilijk om jezelf te zijn. . Het is beseffen dat er maar één moment is dat je leeft en dat is nu. Geniet wat je nu ziet hoort en voelt en meditatie kan daarin een rol spelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100