Waar kan ik informatie vinden over het brillenmerk Trendo?

Ik heb een Trendo europe T22909 bril gekocht.
De dame die hem mij verkocht heeft vertelde dat het een fijne bril was en hij zit ook prima. Maar als ik er eens op google voor wat meer informatie dan zie ik vrijwel niks over dit brillenmerk.

Valt het onder een andere vlag vraag ik me af.
Of ben ik gewoon, ondanks mijn bril, zo blind ;)

Dus kortom:
Heb je meer informatie over mijn bril, of ken je het brillenmerk.
Let me know!

4 maanden geleden
in: Optiek
ronron1212
4 maanden geleden
https://www.optrik.nl/trendo
Gouranga
4 maanden geleden
maar daar staat nul info bij @ronron1212
ronron1212
4 maanden geleden
even klikken op optrik dan zie je meer.
Gouranga
4 maanden geleden
Nee, vrijwel niks
tinus1969
4 maanden geleden
Wat voor soort informatie zoek je?
Gouranga
4 maanden geleden
Soort montuur (materiaal), waar komt het vandaan, hebben we het over een topper of flopper

Antwoorden (1)

Het is een Duits merk. De fabriek van Trendo Designs staat in Bergisch Gladbach. Meer informatie kan ik er ook niet over vinden. Dat opticiens er enthousiast over zijn en dat het montuur bij jou goed zit is op zich wel voldoende zekerheid dat het een betrouwbaar merk is.
Amadea
4 maanden geleden
Gouranga
4 maanden geleden
Gek dat er weinig over te vinden is. Maar Duits is meestal wel goed en degelijk