Mijn dochter heeft last van "snow-vision" in haar ogen. Heeft iemand hier ook last van? Word het erger na verloop van tijd?

Toegevoegd na 1 minuut:
Is er iemand hier van genezen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Optiek
1.9K

Antwoorden (1)

Heeft ze een en ander al goed na laten kijken bij de oogarts?
Mijn partner heeft ook last van snow-vision gehad, dit werd in eerste instantie erger. Hiervoor naar de oogarts geweest, bleek er iets op zijn oogzenuwen te drukken.

Direct doorgestuurd naar een Universitair Ziekenhuis, na constatering van het probleem bleek het een goed aardig iets te zijn, welke met medicijnen weer klein te krijgen was. Binnen een paar dagen was het zicht probleem verholpen. Welke voor ons een grote opluchting was.

Veel succes voor u dochter gewenst.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze is naar de oog arts geweest, uitgebreid onderzocht, maar alles is goed... Dank u wel voor uw antwoord. Ik ga met uw verhaal terug naar het ziekenhuis.