Heb een lui oog, ander oog moeite met lezen en moeite met veraf zien. Kan ik contactlenzen gebruiken voor zowel bij als verziend?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Optiek
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hiervoor is het raadplegen van een oogarts helemaal niet nodig. Een goede opticien zal je kunnen helpen. Het is een kwestie van goed aanmeten. Overigens beviel de oplossing van verschillende contactlenzen voor veraf en dichtbij mij persoonlijk helemaal niet en waren mijn ogen eigenlijk ook te droog voor contactlenzen. Ik zou zeggen: probeer het eens uit.

Antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan, Ik ken iemand die in het ene oog een lees- en in het andere oog een verkijklens heeft.
Ga gewoon eens langs bij de opticien