Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan dit zijn:ineens misselijk met braken en erge hoofdpijn en een temperatuur van 35.5?

Kan toch geen griep zijn zonder koorts?
Misselijkheid is zo erg dat zelfs drinken bijna niet lukt,eten al helemaal niet.
Hoofdpijn is drukkende pijn op de slapen,ik heb sinds gisteren 3 ibuprofen ingenomen en Domperidon tegen de misselijkheid maar niks helpt.
Ik snap niet hoe zo iets ineens opkomt,ik was daarvoor nog gewoon weg geweest,niks aan de hand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Optiek
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit is ernstig.
Braken is een redmiddel van het lichaam om iets wat er niet thuishoort, uit te werken. Temperatuurverlaging is ook weer een redmiddel van het lichaam om zichzelf te beschermen, er wordt dan namelijk minder energie verbruikt.
Kortom je lichaam staat in de overlevingsmodus!
Het is dus zaak om in kaart te brengen wat of je de afgelopen uren hebt gedaan/gegeten/gedronken.
Bedenk echter dat pijnstillers nooit de oorzaak wegnemen, ze bestrijden alleen de symptomen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt alsof je iets gegeten hebt waar je lichaam moeite mee heeft.
Het zij of allergisch of een bedorven product.
Zonde van de tijd dat je hier op het forum zit terwijl je al lang en breed in de wachtkamer van je huisarts behoort te zitten.

Voor dergelijke problemen heb je namelijk een huisarts nodig en geen internet.
Succes en sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding