ik heb volgens een oogmeting opeens een cillinder in mijn oog, kan dat zomaar opeens?

De bril toch maar opgezet want volgens de verkoper moet je altijd wennen aan een cillinder. Nu na weken echt mijn best te hebben gedaan irriteert mijn rechteroog nogsteeds. ik kan er niet aan wennen. Klopt dit nou of kan de oogmeting niet goed zijn geweest.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga terug en laat je oog nog een keer opmeten, en laat de bril zelf controleren, als dat nog niet gedaan is, of het goede glas er in zit.

Ook ik heb jaren terug een bril genomen voor een cilinderprobleem, en ook ik kreeg hier juist meer hoofdpijn van dan dat het verminderde. Daarom ben ik terug gegaan en heb ik bij de opticien in kwestie en een andere opticien mijn ogen nogmaals laten meten. Blijkt, bril was niet eens nodig en dus hoofdpijn voor niets. Advies: laat je nogmaals checken, bij verschillende partijen. Ook kan je altijd nog een verwijsbrief van je huisarts aanvragen om je ogen te laten meten door een oogarts. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100