Is je zicht minder wanneer je vermoeide ogen hebt?

Ben sinds gisteren helemaal niet lekker, erg verkouden, keelpijn en tranende ogen. Ze voelen ook erg vermoeid aan.
Nu zie ik iets waziger, kan vanaf afstand iets minder lezen; kan dit erbij horen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je toenvallig nieuwe of andere medicatie gekregen?
Ik ging van bepaalde medicatie wazig zien.

Antwoorden (1)

Uit ervaring weet ik dat je idd minder zicht kan hebben als je vermoeid bent. Ogen gaan ook eerder tranen of voelen juist droog korrelig aan.

Hou het wel in de gaten want het kan natuurlijk ook medische oorzaken hebben zoals bijv suikerziekte.
Dus als het allemaal aanhoud even naar een arts.