met sporten(fitnes)kan dan je oogdruk te hoog worden zodat je oog beschadigt raak

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Optiek
1.7K

Het beste antwoord

+1 voor je vraag. Het is idd zo dat bij iedere vorm van kracht zetten dat het belangrijk is om je ogen open te houden. Het is niet echt schadelijk maar door de druk kunnen er wel adertjes in je ogen spring. Mss een raar voorbeeld, maar een vrouw die gaat bevallen wordt ook aanbovelen om tijdens het persen de ogen open te houden.