binnen hoeveel maanden begint acetazolamide te werken?

ik heb sindskort een hoge oogdruk en heb acetazolamide/diamox gekregen alleen wil ik graag weten wanneer je het verschil begint te merken van de verbetering. ik gebruik het nu een maand

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Het middel werkt na een paar dagen al. Bij onderzoeken naar de doeltreffendheid van acetazolamide wordt na drie dagen al gekeken naar het effect van het middel, ten opzichte van het toedienen van een placebo.
Overleg dus met je behandelaar of dit het juiste middel voor je is.
SimonV