Ondanks goed druppelen heb ik toch vocht uit mijn oog lopen, wat doe ik verkeerd?

De druppel valt redelijk goed in het gootje maar alsnog loopt er een klein traanspoortje langs mijn neus na een paar keer knipperen of oog dicht houden. Is het druppelen alsnog gelukt? Iemand tips?

5 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, dat is dan alsnog gelukt.
Een druppel lijkt weinig, maar is veel te veel om tussen oogbol en ooglid te houden.
Het teveel loopt dus gewoon weg.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ @Reddie als de traanbuis verstopt is loopt het druppeltje gelijk weer weg, maar dan zou overdag het oog erg tranen. En er blijft altijd wel iets van het oogdruppeltje in het oog.