Als jij dat middel door een arts voorgeschreven hebt gekregen dan slik je het ook in de week dat jij menstrueert, ja. Dat maakt niets uit.
- - -
En voordat iemand erover valt dat hier geen recept voor nodig is: een medicijn onnodig slikken kan schadelijk zijn. Er moet wel een reden zijn om het in te nemen. Dus hoop ik dat vraagsteller het op advies van haar dokter heeft.
Toegevoegd op 27 november 2018 21:36: tekst
Amadea