Hoe kan t dat ik hoofdpijn krijg van Valdispert?

Om te slapen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.1K
Amadea
5 jaar geleden
Mogelijk reageer jij allergisch op een van de stoffen waarvan die pilletjes gemaakt zijn. Hoofdpijn staat namelijk niet vermeld als mogelijke bijwerking.

Antwoorden (1)

Valdispert wordt bij onrust en nervositeit gegeven,mogelijks zijn deze de onderliggende oorzaak van je hoofdpijn.Op de bijsluiter van Valdispert staat hoofdpijn niet bij de bijwerkingen.
fremar