Als je anti-emeticum zetpillen hebt gekregen en gebruikt, is het dan normaal dat je tóch overgeeft?

Het gaat hier om het middel primperan.
Ik had volgens mij iets gegeten dat niet goed meer was. Waardoor ik ondanks dit middel tóch over moest geven. Ik ben er eerlijk gezegd blij mee, hoewel overgeven nooit lekker/leuk is uiteraard .... Maar iets dat niet goed is ... Het is maar beter dat het eruit is

Toegevoegd na 1 minuut:
. (Punt vergeten aan het eind van de laatste zin

Toegevoegd na 2 minuten:
En nu een haakje .... Zucht )

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat middel is om de misselijkheid tegen te gaan bij migraine of de chemo behandeling bij kanker, het doet niets tegen voedselvergiftiging. Dus dat je hebt gebraakt ondanks dat je het middel hebt genomen is logisch als het eten bedorven is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ah dus toch!
Gelukkig! Dank je wel. Ik vermoedde het al wel, maar wist het niet zeker, aangezien mijn smaak op het ogenblik niet helemaal is wat het behoort te zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bevestiging ook op wat ik al dacht ..... Dank je wel.
Wilde het alleen 'zeker weten' ....