Wat is het verschil tussen pch en teva?

Is chloorthiazide van pch hetzelfde als van teva?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
20K

Antwoorden (3)

Er is geen verschil, de bestanddelen zijn identiek.
Het werkzame bestanddeel is hydrochloorthiazide, respectievelijk 25 mg en 50 mg per tablet.
De andere bestanddelen zijn lactose, tarwezetmeel, voorverstijfseld zetmeel, natriumzetmeelglycolaat, magnesiumstearaat (E470b).
SimonV
6 jaar geleden
Fabrikant Pharmachemie (pch) is gefuseerd met fabrikant Ratiopharm (RP). Samen zijn zij verder gegaan onder de naam TEVA.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
er is wel degelijk een vershil
ook al word het ontkend
ik heb klachten als ik van het merk teva gebruik en niet als ik van pch gebruik