Kan je iemand wakker maken als hij en slaap pil ingenomen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Heeft

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (1)

Jawel dat kan wel, ligt er aan hoe diegene op de slaappil (wat voor/welke en hoe zwaar) reageert. De ene mens is de andere niet.

Vraag is, waarom zou je? Als iemand een slaappil neemt, betekent dit dat hij slecht slaapt , in slaap valt of doorslaapt , te kort dus.

Dus ja het kan wel, maar je zou het beter niet moeten doen.
Als je wakker gemaakt wordt voordat die pil uitgewerkt is, kun je slecht uit je ogen kijken, moeilijk of niet helder nadenken, je slaapt tenslotte en het kan een knallende hoofdpijn opleveren, nog afgezien van later op de dag concentratieproblemen, je wilt slapen, je bent moe. Hierdoor kan je ook een gevaar zijn op de weg in het verkeer, autorijden is dan af te raden ( staat trouwens ook op de verpakking van de slaappillen, zo'n gele sticker ).