Wie heeft er ervaring met het inspuiten van Fraxodi of clexane? (langdurig)

Ik neem nu reeds 2 jaar bloedverdunners (marevan) Nu willen ik en mijn partner gaan voor nog een kindje. De arts raade me aan om reeds re starten met het inspuiten van Fraxodi en de marevan te stoppen. We zijn nog niet zwanger. Wie heeft hier ervaring mee? Of tips voor het inspuiten van Fraxodi.
Heb namelijk veel last van blauwe plekken en bulten op de plaatsen waar ik heb ingespoten.
Alvast bedankt
Ik moet sowieso heel de zwangerschap door spuiten.En enkele maanden na de bevalling tijdens eventuele borstvoeding Ben al een maand aan het spuiten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Enige advies wat ik kan geven is de vloeistof langzaam in te spuiten en daarna niet over de spuitplek wrijven of te krabben, (eigen ervaring). Succes!