Wat zou er gebeuren als ik Tyrax slik?

Mijn vader moet elke morgen Tyrax slikken omdat zijn schildklier niet meer werkt (geloof ik). Wat zou er gebeuren als ik een pilletje Tyrax van 0,1 milligram zou slikken (Wat ik overigens niet van plan ben)? Ik vraag het me gewoon af.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
9 jaar geleden
Niet zomaar medicatie gaan nemen als het niet nodig is

Het beste antwoord

Waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als wanneer iemand een teveel Thyrax slikt. Zie link, scroll door naar pagina 5/6 (overdosering): In het ernstigste geval krijg je ernstige hartkloppingen -en daar ga je dood aan.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je te veel neemt ga je uiteindelijk dood. Maar als je het slikt zul je jezelf in ieder geval vermoeid voelen, moeite hebben met consenteren en het kan je bloeddruk verhogen