Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de structuur van alle vormen van Rennie hetzelfde?

Ik heb voor het eerst Rennie gebruikt. Het werkt prima maar het is zo ongelofelijk vies gevoel die kauwtabletten. Je hele mond word kurkdroog en plakt, het word 1 zooi in je mond. Doorslikken zonder water kan dus niet. Nu had ik de duo genomen maar zijn alle Rennies hetzelfde qua pil? De rode verpakking is qua gevoel in de mind hetzelfde? Ik heb wel eens vaker kauwtabletten maar die worden toch echt niet zo een zooi in je mond. Ik heb nu degene op de doto, witte verpakking.
Mocht foto niet lukken dat helaas.

Toegevoegd na 1 minuut:
mind=mond

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De structuur van de "gewone" Rennie is minder plakkerig. Deze kauw je als een snoepje.

In Rennie Duo zit alginezuur. Het alginaat vormt een beschermende laag in de maag om het terugstromende maagzuur tegen te houden, wat de brandende pijn achter het borstbeen verlicht.

Toegevoegd na 5 minuten:
"Rennie heeft een frisse smaak en de structuur van Rennie lijkt een beetje op pepermunt. Een beetje kruimelig van binnen en hard van buiten."
(Lees meer...)
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding