Gisteren ongesteld geworden en vandaag de morning afterpil gehaald. Nu is mijn menstruatie weg. Is dit normaal?

Toegevoegd na 54 minuten:
Had de dag dat ik ongesteld was geworden seks, dus op 27-04-14

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Goeie toevoeging, ik dacht ook al waarom een MAP slikken terwijl je ongesteld bent...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ongesteld bent en seks hebt kun je niet zwanger worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel dat de kans heel klein is.

Antwoorden (1)

De morningafterpil.....
Is een pil die eigenlijk meer kwaad doet dan goed, het gooit je hele lichaam in de war zodat je niet zwanger word, het is dan ook niet gek dat de ongesteldheid stopt, maar dat gebeurd niet bij iedereen, echt goed is het nou ook niet, de ongesteldheid zou weer terug moeten komen, komt het dat niet doe dan een zwangerschaptest, kans dat de morningafterpil niet gewerkt heeft, wacht daar niet te lang mee
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die morning after pil werkt wel. Als je hebt gevreeën tijdens je menstruatie is de kans op zwangerschap nihil.