Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar het geneesmiddel "Monurol" 3 gram, ofwel fosfomicina tromematol, naar smaakt? Zie a.u.b. de toelichting.

Het is een antibioticum, waar je slechts één dosis van hoeft te nemen, met water, op een nuchter maag, voor de nacht.
De apoteek en de dokter kon me hier geen antword op geven, en het product heeft spaanse opdruk, en wordt gemaakt in Zwitserland. Je moet het na het klaarmaken direct opdrinken, en ik wil graag weten waar ik me op voor moet bereden...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K
Amadea
10 jaar geleden
En, hoe beviel het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, zoals je beschreef. Sinaspril leek erop, daarvoor dank, dus!
Hoop dat het nu over is....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat bevat Monuril:
- Het werkzame bestanddeel is fosfomycine-trometamol. Elke sachet Monuril 3000 mg bevat 5,631 g fosfomycine-trometamol (1:1), overeenkomend met 3 g fosfomycine.
- De andere bestanddelen zijn mandarijnsmaakstof, sinaasappelsmaakstof, saccharine (E954) en sucrose.

Gezien deze gegevens uit de bijsluiter lijkt mij dat het drankje zal smaken zoals de sinaspril van vroeger. Een zoete sinaasappel/mandarijnsmaak.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding