Ik heb een pufje en als ik inhaleer heb ik allemaal poeder bij mn keel, doe ik iets fout?

Ik heb zo'n discus die je moet klikken en dan stevig moet inhaleren,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als jij je medicijn in discus vorm heb en je heb last met het
innemen dan vraag je aan je huisarts of je de medicatie in een
dosisaërosol (spuitpufjes) kan krijgen
En als je die pufjes in combinatie met een
Aerochamber voorzetkamer gebruikt heb je geen last meer
van poeder in je mond, wat trouwens heel slecht is voor je tanden
Ik gebruik hem zelf met volle tevredenheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is normaal dat er ook poeder in je keel terecht komt want dit kun je niet vermijden.
Let er wel op dat je bij sommige pufs je mond moet spoelen na gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het doet dus wel wat de bedoeling is, ook al blijft er veel bij mn keel zitten?
Ritsuka
11 jaar geleden
goed gorgelen na die tijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het doet wel zijn werk want er komt ook poeder op de plaats waarvoor het bedoeld is.