Welk medicijn kun je tegen Candida Albicans gebruiken, die het liefs gewoon bij de drogisterij is te halen?

ik ben jong en de dokter vind ik echt gênant ! $=. Dankje wel voor het antwoorden, ik zit er echt mee!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
heb je er last van in je mond of bij de schaamstreek?
als het bij de schaamstreek is, moet je ook goed opletten hoe je je daar wast.
Alleen met water spoelen 2-3x in de week, geen zeep of andere middelen gebruiken. En probeer te minderen met suiker de komende tijd, schijnt ook te helpen in het bestrijden van candida.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet je dat het candida albicans is, als je niet naar de dokter gaat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lieverd, een dokter vindt NIETS raar. Dus zet je gêne opzij en ga gewoon, laat je onderzoeken. Niet gaan valt in de categorie dom, want je schaadt mogelijk je gezondheid. En als je tegen je arts zegt dat je je er ongemakkelijk bij voelt begrijp die je best!

Antwoorden (1)

Gyno Daktarin, sinds kort verkrijgbaar bij drogist en apotheek zonder recept, dit middel werkt schimmeldodend.
www.apotheek.nl/Medische.../Medicijnen/.../Gyno_Daktarin.aspx?...

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is trouwens niet genant hiermee naar je huisarts te gaan, die ziet dagelijks meerdere vrouwen met vaginale klachten, zet je daar dus overheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel crea, maar ik ben nog bij mijn ouders ingeschreven bij de huisarts, want ik ben nog 14. Gyno Daktarin, bij welke drogisterijen is dat te koop?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Etos, DA en Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
godzijdank, dankjewel!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, crea bedankt en nu wegwezen hier, want je mag hier met je 14 jaar helemaal niet zijn. :)