Waar kan ik stevia dropjes of zuigtabletten kopen of bestellen?

Hallo,

aangezien ik vaak een droge mond/keel heb ben ik op zoek naar dropjes of zuigtabletten op basis van stevia.

Weet iemand waar ik dit zou kunnen kopen of bestellen vanuit België?

Toegevoegd na 51 minuten:
Ik zoek eigenlijk keelpastilles op basis van stevia, liefst zonder toevoegingen en helemaal geen menthol en/of citrusvruchten...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb 2 dingen voor je gevonden, Bio propolis mond en keelspray, het zijn wel geen pastilles/dropjes, maar ik denk wel dat het kan werken.
En Stevia extract, ook weer geen pastilles.

Bio propolis mond en keelspray van ladrome.
Ter verzorging van de slijmvliezen van mond en keel.
Ze beschermd de mond- en keelholte tegen vreemde indringers en verzacht het slijmvlies ervan.
Verfrist tevens de adem en zorgt voor een goede mondhygiëne.
Bevat verse plantenextracten, honing en propolis
Echinacea ( bevordert de afweer van mond en keelslijmvliezen)
echte Salie ( zuivert de slijmvliezen)
echte tijm ( beschermt de slijmvliezen tegen kiemen en ontgeurt de adem)
Tuingoudsbloem ( versterkt de slijmvliezen door een samentrekkende werking)
smalbladige weegbree ( werkt verzachtend door de slijmstoffen)
Honing ( wegens verzachtende werking op de keel en de heilzame eigenschappen op de luchtwegen)
Biologische propolis ( verzachtende en weerstandverhogende werking)

Avanz STEVIA EXTRACT is samengesteld uit gedemineraliseerd water en 100% puur STEVIA EXTRACT en heeft geen bittere nasmaak.
Bij keelpijn helpt stevia ook doordat het een laagje achterlaat in de keel. Het is effectief om de pijn te verminderen maar het kan ook de virusactiviteit verminderen als gevolg van het zink dat er van nature in zit.