Kan je op een andere dag ongesteld worden?

Ik word normale wijze altijd ongesteld op de dinsdag en heb geen onregelmatig gedoe ermee. Kan het zijn dat er door iets, het ongesteld zijn later komt? Normaal krijg ik vantevoren ook altijd buikpijn maar heb nu nog nergens last van.. (ik slik de pil)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Normaal gezien is het met de pil altijd op dezelfde dag, maar soms is het ineens wat eerder of later. Dit kan komen door o.a. stress of als je last hebt van ondergewicht.
Houd het gewoon even in de gaten, het kan ook best zijn dat je laat op de avond ineens ongesteld word, of morgenochtend.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je weer met de volgende strip moet beginnen en nog niet ongesteld bent, zou ik eens bij de huisarts langsgaan, maar er kan altijd een dagje variatie in zitten.
11 jaar geleden
Ik slik ook de pil en meestal wordt ik het ook op dinsdag, maar soms komt het ook voor dat ik het op maandag of woensdag wordt. Ik heb van tevoren bijna altijd last van hoofdpijn, maar soms ook niet. Ik denk gewoon dat je lichaam soms een beetje anders reageert (waarom zou ik niet weten), maar het is niets om je druk over te maken. Als je echt heel onregelmatig of zelfs niet meer ongesteld wordt raad ik aan om naar je huisarts te gaan.