Antibiotica capsules verkeerd ingenomen, wat kan ik verwachten?

Antibiotica capsules, 3 keer per dag innemen op lege maag. Ik ben de pillen twee keer vergeten (niet achter elkaar) en ik heb een paar keer per ongeluk wat gegeten rond de tijd van het innemen. Wat kan ik nu verwachten?

Ik ga morgen ook de dokter bellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk een mindere of juist vermeerderde werking in combi met eten!
Vergeten; kan gebeuren kuur wel afmaken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apotheek bellen kan ook voldoende zijn. Die hebben meestal net iets meer tijd voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies je moet de apotheek bellen!

Het beste antwoord

Wat je kan verwachten is dat de bacterie waar je de kuur voor neemt niet voldoende word behandeld, een antibiotica kuur moet je ook altijd afmaken om te voorkomen dat de bacterie weer terug komt .. Overslaan of vergeten bied je niet de bescherming meer en de tussen pozen zijn te lang,, dus beter op tijd innemen