Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben van plan om een hormoonstaafje te nemen (etonogestrel implantaat). weet iemand de prijs van dit implantaat en wat zijn jullie ervaringen ermee?

ik heb gezocht naar prijzen op het internet maar ik heb niets kunnen vinden. de huisarts kon het mij ook niet precies vertellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
971
Amadea
11 jaar geleden
De vraag gaat dan toch niet over zwangerschap?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat klopt, maar het onderwerp van de vraag kwam met mijn idee wel het meest in de buurt van zwangerschap.
ik wist niet waar ik de vraag dan had moeten stellen
Amadea
11 jaar geleden
Bij Medicijnen zou ik 'm plaatsen, onder Gezondheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dankje wel :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb er momenteel één in mijn arm zitten.
3 jaar geleden voor het eerst eentje genomen en laatst (ze werken 3jaar) heb ik hem vervangen. Aangezien ik een fobie heb voor naalden was het erin zetten en helemaal het vervangen een ramp. Maar over het staafje zelf ben ik zeer tevreden. Je hoeft nergens meer aan te denken. Mijn menstruatie werd wel heel onregelmatig! 4 maanden niet, 2 weken wel, dan weer een lange tijd niet..
Maar hier kan ik prima mee leven.
Echt een aanrader vind ik!
Bij mij werd het gewoon vergoed, maar dat ligt natuurlijk aan je verzekering!

Ik zeg: doen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je een zorgverzekering hebt. Deze kun je bellen/mailen met dit soort vragen. Ook kunnen zij je precies vertellen hoeveel je eventueel moet bijbetalen.

Voor mij beviel het niet, dat hormoonstaafje. Ik bleef het staafje voelen en het bleef ook zichtbaar. Uiteindelijk heb ik besloten het te laten verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding