Verbranden en zonnebrand. Zonnecrene via de huisarts?

Zelf gebruikte ik jaren contralum ultra, maar in kleine maten.
Vooral voor gezicht buik en schouders.

Zijn er ook andere merken creme's met de zelfde werking als controlum (via de ha)
Binnenkort weer nieuwe bestellen, vind de creme te dun dus zoek eigenlijk een vervanger.

Iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Dat spul wat jij van de huisarts hebt ken ik niet. Ik ben zelf een ontzettende bleekscheet met zonneallergie. En ik ben ook nog eens allergisch voor bijna alle zeep en shampoo's.

Zonnebrand factor 20 is voor mij niet genoeg, ik moet minstens 50 hebben. 5 minuten in de zon en mijn handen en gezicht zijn verbrand.

Ik gebruik zelf de Piz Buin Allergy factor 50 en ben daar erg blij mee. Je hoeft nouwelijk extra bij te smeren. Ik heb aan 2 of 3 keer per dag genoeg. Het is heel snel opgedroogd, dus je houd geen vette bek. Vind het ideaal.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is die verkrijgbaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank denk dat ik piz ga proberen in combi net de contralum