Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke (natuurlijke) anti-virale middelen bestaan er?

Ik ben op zoek naar anti-virale middelen op natuurlijk basis... Dus geen chemische medicijnen...

Ik kamp al een tijdje met aanhoudende keelklachten en kortadmigheid en wil graag ondanks alles toch blijven vechten.

Ondanks dat ik in nog geen 6 maanden 8kg ben afgevallen wil ik blijven vechten en wil graag mijn weerstand verhogen, heeft iemand enige tips of adviezen?

Ik ben 23j, ik was 65kg, nu weeg ik 57kg :(

Graag jullie tips en adviezen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem en zoek hetzelfde als jou.
Multivitamines neem ik nu al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antivirale middelen helpen alleen maar als je echt een virus-infectie/aandoening hebt. Anders lijkt multivitamine en je weerstand verhogen door veel buiten te zijn / bewegen me de meest voor de hand liggende methode.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ga dan eerst eens naar de huisarts zodat je weet wat er aan de hand is
Cryofiel
12 jaar geleden
Waarom wil je je beperken tot een bepaald soort medicijnen? Ik zou gewoon het best werkende medicijn met de minste bijwerkingen kiezen. Nu vraag je net zoiets als "welke (gele) pillen bestaan er? ik wil graag gele pillen, dus geen oranje pillen". Terwijl het mij handiger lijkt de beste pil te nemen, ongeacht de kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg eerst voor een goede basis: gezond en voldoende eten, voldoende beweging, regelmatig in de buitenlucht zijn. Als de kortademigheid aanhoudt: overleg met je huisarts.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

wat bij mij erg geholpen heeft,
is echinaforce van dr, Vogel,
Is 100% natuurlijk en verhoogt
de weer stand.
Je ben natuurlijk heel wat afgevallen
en dat is ook niet bevorderlijk voor
je conditie,ik zou dit eens proberen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding