Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wie weet hoe lang na het beginnen drinken van Moviprep dit spul begint te werken? (nu 2 3/4uur geleden begonnen en heb nog steeds geen toiletgang)

Is het normaal dat het zo lang duurt voordat je voor het eerst naar de wc moet na het innemen van Moviprep?

Weet jij het antwoord?

/2500

Oeps, ik wist niet dat het zo vlug ging. Nu januari 2015 weer Moviprep voor het verwijderen onder narcose van een poliep. Door ervaring wijs geworden de dag er voor al om drie uur 's middags begonnen met Moviprep. En weer hetzelfde liedje. Dus om twaalf uur in de nacht de tweede liter Moviprep om er zeker van te zijn dat ik op tijd leeg ben. De tweede keer dus en nu tijdelijke pijn op de borst en tijdelijke hoofdpijn. Ongeveer één uur. Nergens lees ik in de beschrijving dat het zo lang kan duren voordat het werkt daarom reageer ik op dit forum. Volgens mij is cognac ook een heldere drank en dat helpt tegen de vieze smaak.

Bij mij duurde het negen uur.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100