hoe verwijder ik mijn pigmentvlek?

Ik heb een grote, lichtbruine vlek in mijn gezicht. Het lijkt of ik geknoeid heb met eten!
Cremes helpen niet.
Wie heeft er ervaring met fruitzuren of laseren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Laseren is een goede oplossing, maar wel erg duur.

Wat je kan proberen is:

- Citroensap op de vlek smeren; door de hoge concentraties fruitzuren vervagen de vlekken. Na 6 weken is het resultaat te zien. 2 maal daags aanbrengen.

- Karnemelk op de vlek smeren; heeft hetzelfde effect als citroen, maar is beter geschikt voor mensen met een gevoelige huis.

- Ook rode ui heeft hetzelfde effect als bovenstaande.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik ken fruitzuren uit een royal jelly, hierin zit citroen en dat verminderd de plek, maar helemaal weg gaat ie niet.
misschien dat bio oil helpt?
wel intensief gebruiken dan.
of kijk eens bij yves rocher, daar hebben ze ook vaak producten.