Bijna alle spieren en botten doen bij mij pijn maar niet direct, ik voel het vast zitten, als ik bijvoorbeeld iets op mijn ribben druk doet het pijn

Is het een ziekte ? ligt het aan mijn houding ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat iets van de laatste tijd of loop je er al lang mee rond?

Antwoorden (6)

Lijkt me tijd voor een bezoek aan de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig op de punten als het plaatje van de bron? Of in het gehele lichaam? Het kan in ieder geval geen kwaad de huisarts te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ben je bezig stevig verkouden te worden.

Misschien is het iets anders.

Dus: HUP naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te lang achter de computer gezeten waarschijnlijk. Probeer een dagje zonder. Is het dan niet verbeterd: naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een griepje op komst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je verkeerd zit of ligt, dat je gespannen bent en onbewust je spieren aanspant (dat gaat na een tijdje ook zeer doen aan je ribben), of je voelt misschien te vaak zodat je drukpijn krijgt van het voelen.
Als dat het niet is en je houdt last, neem dan even contact op met je huisarts.