Hoe komt het dat ik flauwviel?

een tijdje geleden viel ik flauw op een verjaardagsfeest. Ik had juist gezwommen in een zwemvijver. Het was wel zo dat ik al minstens 8u niets meet gegeten had. Eerst werd het allemaal zwart en toen ben ik gevallen. Daarna had ik helemaal kou en kreeg ik niet meer warm hoe kan dit komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8 uur niet eten zou al een reden kunnen zijn dat je flauwviel.
Ritsuka
9 jaar geleden
je zegt het zelf al, je had 8 uur niet gegeten.
Daarom viel je flauw en had je het koud, je energie was gewoon helemaal op.
Wel vaker proberen te eten hoor.
Erna55
9 jaar geleden
8 uur niet eten, en je vraagt waarom je flauwviel???

Antwoorden (1)

te lang niet gegeten en daarna teveel inspanning. Verder temperatuurverschil tussen zwemwater en buiten. En misschien heb je al een te lage bloeddruk. Allemaal mogelijkheden die op zich niet veel kwaad kunnen normaal gesproken, maar de combinatie wel