Kan van alles zijn, heb je de laatste tijd veel aan dat stuk van je gezicht gezeten? Dan kunnen zenuwen een beetje overprikkeld raken en gaan opspelen, alsof je er een klap op hebt gehad.
Of ben je verkouden (geweest)? Dan kan het een effect zijn van een verstopte holte.
Het kan een vorm van migraine zijn, of misschien spanningshoofdpijn.
Hoe dan ook: maak je je zorgen en duurt het je te lang: ga naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vooral omdat het met je ogen te maken heeft, en je schrijft over "veel pijn", moet je, als dit langer dan 1 of 2 dagen duurt, beslist contact opnemen met je huisarts!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je er soms een ndreun op gehad??? Dan komt het daarvan.