Ik ben weken na de griep nog steeds niet fit. Wat kan dit zijn?

In de derde week van januari ben ik ziek geworden, griep. Hoofdpijn keelpijn, verkouden etc. Een week ziek geweest. Nu heb ik nog steeds regelmatig keelpijn en hoofdpijn, ongeveer elke dag, met vlagen. Vanmorgen bloed geprikt maar zoals ik de uitslag kan beoordelen als leek is er niets mis. Terwijl ik mij dus echt niet topfit voel. Wat kan dit zijn? Ik dacht zelf aan Pfeiffer… Iemand ervaring hiermee?
Ik heb ook mijn energie nog niet terug, ben vaak moe.

een maand geleden
1.9K
tinus1969
een maand geleden
Je schreef:
'Vanmorgen bloed geprikt maar zoals ik de uitslag kan beoordelen als leek is er niets mis. '
Dat zegt niets - wat is er geprikt? Er is ook geen goede bloedtest voor postviraal syndroom of longcovid.
Mini93
een maand geleden
De standaarddingen via de huisarts… ik kan morgenmiddag bellen voor de uitslag.
Amadea
een maand geleden
Heb je wel een covidtest gedaan?
Mini93
een maand geleden
Nee, geen covidtest gedaan… volgens de huisarts was het griep (ben 9 februari bij hem geweest omdat ik klachten bleef houden) Corona was meer in het najaar. Maar snap dat je het vraagt. Nú testen heeft geen zin meer denk ik?
Thecis
een maand geleden
Wanneer je echte griep hebt (influenza) kan dat er behoorlijk inhakken. Herstel kan dan echt een heel aantal weken in beslag nemen, zeker als.je geen rust neemt.
Er zijn ook zat andere oorzaken aan te wijzen, maar bloedtesten moeten uitwijzen of er iets van belang tussen zit.
Inekez1
een maand geleden
Ik weet niet beter dan dat het heel normaal is om weken na een griep nog niet fit te zijn. Duurt bij mij altijd wel een maand en soms wel 2 maanden voor ik weer helemaal vol energie ben. Dus geen paniek, rustig aan doen, beetje geduld en accepteren dat je niet altijd alles kunt doen wat je zou willen doen.
Mini93
een maand geleden
Bedankt voor de reacties. Uitslag binnen. Alles in orde, alleen vitamine D iets te laag.

Geef als eerste antwoord