Welke kwaaltjes bezorgen de de meeste last en wat doe je er tegen?

En dan wel echte kwaaltjes dus niet de (erge) ziektes..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Fantoom pijn : en het beste medicijn is wachten tot het weer weg gaat .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

hoofdpijn.. migraine.. menstruatiepijn, gewoonlijk met even wat rust en een paracetamol of andere pijnstillers
en
aanstelleritus, daar lijden ook veel mensen aan maar daar is niks voor om te behandelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Psoriases. (huidschilvering)
Het is niet kwaadaardig het ziet er alleen niet uit. Er zijn wel cremes die het verminderen maar veel van deze hebben een nare geur. Over het algemeen houden mensen gewoon hun huid bedekt zodat het niet gezien wordt. Wel lastig als het erg warm weer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kies voor zonneallergie en opvliegers, en dan gecombineerd; om gek van te worden af en toe !
Er zijn vele middeltjes tegen, maar écht helpen doet niks; het verlicht alleen wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OPvliegers..ik weet er alles van! Bij mij helpt Ymea wel degelijk... en eventueel kan de huisarts je ook synthetische hormoonpreparaten voorschrijven..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn huisarts schrijft per definitie geen hormoonpreparaten voor i.v.m. een verhoogde kans op borstkanker. Verder slik ik al meer dan genoeg medicijnen voor allerlei andere kwalen; dus ik zit die opvliegers braaf uit; maar lastig is het wel.
Artrose, van tijd tot tijd pijnlijk en niet te behandelen. Het is slijtage van de gewrichten en de pijn kan alleen verminderd worden door Ibuprofen te slikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens begrepen dat kies- en oorpijn de ergste pijnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke enkels door spataderen, en dan zitten die spataderen in de familie en heeft weghalen geen zin omdat het onbegonnen werk is... Voor steunkousen ben je te jong en een leuk sandaaltje is geen gezicht mocht het uberhaupt lukken de bandjes dicht te krijgen zomers... Wat je ertegen doet? niks, zoveel mogelijk met de voetjes van de vloer..

De kwaal waar ik het allermeeste last van heb is mijn hypochondrie... om dol van te worden aangezien ik een hypochonder ben die dus niet de deur platloopt bij de huisarts omdat ik te bang ben voor een uitslag die bevestigd dat er iets mis is... Wat ik eraan doe? proberen mezelf rustig te houden en mn rationele kant te laten overheersen... gaat de ene keer wat makkelijker dan de andere...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Supereerlijk! + en sterkte..
Pijnlijke voeten, zelfs met speciale inlegzooltjes. En dat,
als je van wandelen houdt!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook, ben overgestapt op steunzolen en na 14 dagen merkte ik dat ik veel beter en langer kon lopen. Ge woon gekocht in een betere schoenen zaak