ik ben best wel dik.. wat zijn dan mooie leuke kleren voor een dikkere meid?

Wat zijn dan leuke shirts of broeken etc die leuk zouden staan? Het liefste ietsje langere dingen..ookal draag ik een broek wil ik toch vaak liever dat een shirt of wat dan ook wel tot over mijn kont komt.
Kunnen jullie plaatjes laten zien? Of een link van een webshop? Of gewoon zeggen wat jullie leuk vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Wehkamp heeft hele leuke kleding voor een maatje meer. En ik vind tunieken altijd erg leuk staan, met een donkere spijkerbroek eronder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ze zeggen dat shirtjes met streepjes horizontaal ook afslanken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ik ben het niet eens met wat "ze" zeggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik het idd ook niet mee eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zullen eerder verticale streepjes zijn :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horizontale strepen werken in de breedte. Verticale strepen accentueren de lengte en maken je dus slanker ogen. Dus wil je een streep, kies van voor een verticale streep.
Amadea
13 jaar geleden
Dé oplossing is natuurlijk om te kiezen voor diagonale strepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist geen horizontale strepen dat maakt je juist breder lijken.
Neckermann, Ulla Popken en Wehkamp zijn gespecialiseerd in grote maten.

Ik vind Neckermann wel steeds mooie kleding voor jongeren hebben, met een maatje meer.

Voor plaatjes zie hieronder:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De h&m bib collectie heeft hele modieuze kleding voor een maatje meer. Bij de Engelse webshop Asos.com kan je (zonder verzendkosten!) zeer modieuze kleding bestellen, ook die shop heeft de kleding in een maatje groter, kijk dan bij 'curve'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tuniek met decolleté. Als je je niet plezierig voelt met een decolleté, dan draag je daar een hemdje onder. Het gaat erom dat het lijkt alsof je langer en daardoor minder dik lijkt. Een tuniek valt wat langer, dus over je billen.
Probeer goede schoenen mét hak (al is het maar een kleine hak) te vinden, dat oogt vlotter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paprika winkels hebben prachtige kleedjes, broeken, tunieks, jasjes, kortom alles voor de maat meer.
Flinterdunne soepele stofjes die zwierig zijn en lekker met laagjes en punten.
Ik weet niet of ze in Nederland winkels hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een maatje meer hebt kun je beter geen legging dragen met een kort truitje erop. Wel een ietwat wijde broek met een lang t-shirt, blouse of trui. Kies ook niet voor al te uitbundige motieven maar houdt de print wat bescheiden.
En niet altijd zwart! Dat doen veel dikkere mensen, maar dat is nergens voor nodig. Leuke kleuren mag!
Er is veel leuke kleding te koop voor de "maatjesmeer" onder ons. Behalve in bovengenoemde winkels heb je ook nog maatjegroter.nl Leuke kleding!

http://www.maatjegroter.nl/shop/index.php

http://www.grotematenmode.com/

http://grotematen.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke maat heb je ongeveer? Want bij meiden die wat molliger zijn vind ik altijd wijder uitlopende shirts mooi staan met gewoon 'normale kleding' zoals een jeans en een vestje/blazertje leuk, maar als je een maat 44 of groter hebt vind ik altijd hooggehakte enkellaarsjes (invito, H&M, Dolcis) gecombineerd met een jeans met een zwarte blouse en brede riem (geen tailleriem, maar een gewone die je in je broek doet) heel mooi. Dat laatste draagt een hele jonge lerares bij mij op school vaak en het past heel mooi bij haar figuur! Dingen die afslanken zijn donkere broeken (zwart, heel donkerblauw),verticale strepen en hoge hakken (daardoor lijken je benen langer). Door langere "silhouetten" zoals lange shirts en lange vesten lijkt je lichaam vaak ook langer en dus slanker. Wijde zomerblousejes vind ik ook altijd mooi staan bij wat dikkere meiden. Je kunt ook proberen standaard corrigerend ondergoed onder je shirt te dragen, daardoor verberg je natuurlijk niet dat je wat dikker bent, maar zie je niet echt 'rolletjes'. Drukke prints zou ik vermijden, even als lange wijde jurken (die vind ik altijd een soort 'tenteffect' geven) en korte rokjes. leuke winkels voor een maatje meer zijn de H&M (BIB collectie), Asos.com (Curve collectie) en de New Look (de Inspire- Plus size collectie). Ook kun je terecht bij Ms Mode, Promiss (wel een tikje ouderlijk) en Miss Etam. Deze winkels zijn speciaal gericht op vrouwen met een maatje meer. De site bonaparte.nl verkoopt 'normale' kleding ook in de maten XL en 2XL, dus misschien kun je daar ook wat leuks tussen vinden? Ook op de Engelse site dorothyperkins.com hebben ze normale kleding in veel grotere maten. Verder zou je een kijkje kunnen nemen op simplybe.com, torrid.com en evans.co.uk. Heel veel succes met leuke kleren shoppen! Als je nog vragen hebt moet je maar even reageren!