Ik heb al een week pijn rond de gebied van me blinde darm maar waarom?

Ik heb er al ongeveer een week last van de pijn wordt erger wanneer ik op mijn rechterbeen ga staan.
Het is rond de gebied van mn blinde darm
Waarom doet het pijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat moet je niet hier vragen, maar aan je huisarts, het doet pijn, omdat er iets niet in orde is, wat de oorzaak is, kan de huisarts uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indrukken en opeens loslaten. Kans is groot dat het dan een ontsteking is van de blindedarm.